GYIK
A GYIK részben választ talál számos kérdésére a megrendelésével, kapcsolattartóival, portfóliónkkal, a javítási folyamattal és a PRIMAS mérőeszköz-kezelő rendszerünkkel, valamint a minőségirányítással kapcsolatos témákban.
- Hogyan küldhetek be egy mérőeszközt?
- Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Megérkezett a mérőeszközöm?
- Hogyan kaphatok információt a kalibrálás aktuális feldolgozási állapotáról?
- Mi a különbség a becslés (KV) és a javítási becslés (RV) között?
- Milyen kalibrálások végezhetők el a helyszínen (ISO/gyári/visszavezetett kalibrálás & DAkkS akkreditált kalibrálás)?
- Hogyan találom meg a csomagjaim állapotát (nyomon követés)?
- Kihez fordulhatok beszállítói nyilatkozat kiadásával kapcsolatban?
- Kihez fordulhatok árajánlatkérésért?
- Hogyan rendelhetem meg a felvételi és szállítási szolgáltatást a Testo Industrial Services-től?
- Kérdésem van a számlával kapcsolatban: kihez fordulhatok?
- Kihez fordulhatok, ha személyes konzultációt szeretnék az irodámban?
- Engedélyre van szükségem a PRIMAS online használatához
- Szükségem van egy másik hozzáférésre a PRIMAS online-hoz
- Új jelszóra/felhasználóra van szükségem a PRIMAS online rendszerhez.
- Hogyan találom meg a vizsgálóberendezésem kalibrálási tanúsítványát?
- Hogyan kaphatom meg a referencia tanúsítványokat a Testo Industrial Services GmbH-tól?
- Van súgó a PRIMAS online alkalmazáshoz?