Javítás
A GYIK Javítás rész a Testo Industrial Services javítási szolgáltatásaival kapcsolatos kérdésekre ad választ.
Miért végzik el a kalibrálást a javítás előtt?
A kalibrálás mindig egy visszatekintés a múltba. Egyrészt a korábbi adatok nem veszhetnek el a készülékbe történő beavatkozás (javítás) miatt. Másrészt biztosítani kell, hogy a javítás sikeres volt, és hogy a készülék ezt követően megfelelően mér. Ezért a javítás előtt és után kalibrációra van szükség.
A kalibrálás során kiderül, hogy javításra van szükség. Mi a további eljárás?
Ha ezzel kapcsolatban nem történt megállapodás, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy tisztázzuk a további eljárást. Ha a javítást mi magunk is el tudjuk végezni, akkor közvetlenül tőlünk kap egy költségbecslést a javításra vonatkozóan. Ha nem tudjuk magunk elvégezni a javítást, akkor az Önnel való egyeztetés után felvesszük a kapcsolatot valamelyik együttműködő partnerünkkel. Ebben az esetben is kap tőlünk egy költségbecslést. Az Ön jóváhagyása után gondoskodunk a javításról, vagy - ha kívánja - visszaküldjük Önnek a készüléket. Ön dönt!
Portálunkon néhány kattintással feldolgozhatja nyitott költségbecsléseit is:
Kihez fordulhatok, hogy megjavíttassam a készülékemet?
Kérjük, a szokásos módon vegye fel a kapcsolatot az értékesítési kapcsolattartójával. Ha a készülék már nálunk van kalibrálás céljából, felvesszük Önnel a kapcsolatot, ha a javítás szükséges.