Minőségbiztosítás
Annak érdekében, hogy Ön mindig megbízhasson szolgáltatásaink minőségében, itt válaszolunk a minőségirányítással kapcsolatos kérdésekre.
Itt választ talál a következő kérdésekre:
Hogyan biztosítja, hogy alkalmazottai alkalmasak legyenek az adott szolgáltatásra?
Az alkalmazottak képzettségét a képzési rendszerünkben tároljuk. Alkalmazottaink magasan képzett mérnökök és technikusok, akik folyamatos belső képzésben és oktatásban részesülnek szolgáltatásainkhoz. A csoportvezetők az adott szolgáltatásra való alkalmasságuknak megfelelően osztják be alkalmazottaikat. Ismerik például a GxP Services munkatársainak egyéni fókuszterületeit, és így megtalálják a megfelelő csapatot az Ön telephelyén történő megbízáshoz.
Van lehetőség a kalibráló laboratóriumok meglátogatására (ügyfélaudit)?
Kalibrálólaboratóriumaink látogathatók, és ügyfélauditokat is végzünk az Ön számára. Az időpont egyeztetéséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ön személyes kapcsolattartójával.
Mikor audit biztos egy kalibrálási tanúsítvány?
A kalibrálási jegyzőkönyv általában egyfajta "csökkentett" kalibrálási tanúsítvány, amely nem tartalmazza az összes olyan információt, amelyet egy részletes kalibrálási bizonyítvány tartalmazna, és ezért nem nevezhető auditbiztosnak. A Testo Industrial Services kalibrálási jegyzőkönyvei azonban a szabványos előírásoknak megfelelően készülnek, és ezért auditálhatóak.
A Testo Industrial Services GmbH rendelkezik ISO 9001 tanúsítvánnyal?
A Testo Industrial Services minőségirányítási rendszere az ISO 9001 szerint tanúsított. Ezen kívül rendelkezünk ISO 14001 és ISO 50001 szerint tanúsított környezetvédelmi és energiagazdálkodási rendszerrel. Laboratóriumaink a DIN EN ISO 17025:2017 szabvány szerint akkreditáltak. Az összes tanúsítványunk és akkreditációnk áttekintése itt található: